perjantai 21. joulukuuta 2012

Voitot kotiin

Nythän onni potkii oikein urakalla. Mies jo patisti mut tekemään loton, jos sattuis onni kantamaan muuallakin kuin blogimaailmassa.

Jo aikasemmin syksyllä voitin kommentointipalkinnon Vapeurs d'Acetone -blogin mysteeriarvonnassa. Palkinto on jäänyt postaamatta Suomen Posti Oyj:n ...tai mikä h***etti sen laitoksen nimi sitten mahtaakin nykyään olla... toiminnan aiheuttaman harmituksen vuoksi. Voisin tässä kohtaa vuodattaa muutaman valitun sanan kyseisen yhtiön toiminnasta ja sen mulle aiheuttamista harmaista hiuksista, mutta palataanpa nyt vaan tähän aiheeseen taas...


Kuten kuoren leimasta voi päätellä, Postin "hellävaraisesta" käsittelystä huolimatta, kuori oli repeytynyt reunasta ja teipattu kiinni. Repeytymästä oli päässyt karkuun kaksi leimailulaattaa, mikä harmittaa mua edelleen ihan vietävästi. Aiemmista kokemuksistani postin kanssa vastaavissa tilanteissa, kun esimerkiksi V8-lehti tuli tänne muutettuani jatkuvasti raiskattuna ja pahoinpideltynä, posti ei ees vaivautunut vastaamaan valituksiini, saati että olisi mitään korvannut minulle. V***u, ne on kalliita lehtiä !!! Ja jouduin ostamaan useamman omaan laskuuni irtonumeroina, kun ei niitä repalaisia voi säilyttää. No niin, sainpas avauduttua tästäkin asiasta...
...ja takaisin asiaan... eli voitin kolme Bundlemonster-leimailulaattaa, joista yksi pääsi perille, suikaleen tarroja ja pari tarra-arkkia.

From Caramels Hands -blogin 1-vuotisarvonnasta voitin "pienen pienen" yllätyspalkinnon kommentin perusteella. Lilan pulinaboxista on siis joskus jotain hyötyäkin. Jo syksyllä sain kommentoijan palkinnon Some Kind Of Art -blogista, joten kukaan tuskin uskoo, että IRL mä oon aikasta hiljanen ja jopa ujo. Joidenkin luotettaviksi todettujen henkilöiden seurassa uskallan avata suuni, joskus liiankin kanssa, mutta noin normielämässä olen todella hiljainen. Mutta onneksi kirjallinen ulosanti on aina ollut mulle helppoa ja siksi bloggaaminen on yleensäottaen hauskaa ja antoisaa.
No mutta siis asiaan...


Näin söpsä paketti sieltä tupsahti ja meinasin jättää paketin avaamisen jouluaattoon, kun se oli itessään noin herkku. Osoitetarrat oon peittänyt yksityisyyden suojaamiseksi, mutta voin kertoa, että ne on fontillaan jo kaunis yksityiskohta.


Ja mitäpä sieltä oikein paljastuukaan. Oli muuten hyvin pakattu. Vain kynsilakkaharrastaja tietää hyvän pakkaamisen arvon, kun on tarkoitus saada kynsilakat ehjänä perille.


Koko setti. ...oi-oi-oi... Ihan ku tosiaan ois joulu. Mukana oli siis palkinnon lisäksi pientä yllätystäkin.


Kaksi tarra-arkkia ja leimailulaatta. Kaikki laatan kuvat toimii !!! Ehdin jo testata kaikki kuvat, mikä saattaa teille ihanaisille elämäntovereilleni tulla hieman yllätyksenä, mutta olen salaa täällä ruudun takana harjoitellut leimaamista ja tulokset saatte nähdä myöhemmin... hihhihii... =D


Hyrrällinen fimoja, ihana onnittelukortti ja FAZERINAA !!! En muista maininneeni omassa blogissani, että Geisha ja Fazerina on mun lemppareita. Mulla oli pakettia availlessanikin Fazerina-konvehtirasia vieressäni, mitä olin napostellut lähes koko päivän. Hetken vietin aikaa omassa keskuudessani miettien, miten Fazerinat oli joutuneet pakettiin, sitten keräsin leuan lattialta, ja päädyin lopputulemaan, että ihana Caramel oli lähettänyt mulle lisää Fazerinaa. Omnomnom...
Tähän kohtaan haluan vielä lisätä, että Fazer on tehnyt myös Fazerina-kakun, mitä löytää kaupasta kylmähyllystä. Se se vasta on HYVÄÄ !!! Super-OMNOMNOM...


Onneksi mä en eksy aiheesta yhen postauksen aikan kuin noin viisi kertaa, koska ois aika tympeetä lukea jotain postausta, missä ois yli puolet ihan muuta höpötystä...
...ja sitten taas asiaan, tää on ihan kohta valmis...
Eli viimeisenä, mutta ei todellakaan vähäisimpänä kynsilakkaa.
Coralin Las Vegas -kokoelman kultainen holohko glitteri Nevada. Omnomnom, onpa tosiaan kaunis! Oli hyvä, etten ostanut MenkkaHaukan kullanväristä glitteriä, koska tää näyttää todellakin paremmalta. Tai no, ketä mä huijaan, todennäköisesti käyn senkin ostamassa joku kerta pyörähtäessäni...
Models Ownin Hayley's Comet. Todella mystisen näkönen lakka pullossa, joten menee välittömästi lakkaussuunnitelmaan oottamaan vuoroaan. Uteliaisuus heräsi nähdä tämä kynsillä.

Kiitos ihan hirveen kauheen kamalasti ihanat Riikka ja Caramel !!!
...juu, ihan tässä herkistyy vieläkin... ;D

9 kommenttia:

Emmi kirjoitti...

Että näyttää ihanalta nuo palkinnot :) sinulla on selvästikin ollut hyvää tuuria :D

Mullakin on blogissa arvonta http://emmminn.blogspot.fi/2012/12/arvonta.html että jos tahdot onneasi kokeilla =)

Lila Lakka kirjoitti...

On ihanat palkinnot. <3
Oon voittanu pari muutakin arvontaa, joista postaus, kunhan haen sen toisen palkinnon kotio tossa joulun jälkeen.
Että sikäli on melko riskaabelia kutsua mua kurkkaamaan arvontaan tällä hetkellä, mutta käyn toki kurkistamassa. =)

Emmi kirjoitti...

Sullahan on todellakin arpaonni käynyt =D no mutta eihän se multa ole pois, mitä enemmän osallistujia mulla ni sitä parempi =)

Lunalii kirjoitti...

Ihania! Ja samoja karkkeja näytti olevan :D Muuten toi MOn lakka on just se samannäköinen kuin se mun saamani Avon! Kerropa mulle sit onko se sellaista ihan ohukaista kuin tuo Avon että pitää ehdottomasti laittaa toinen lakka alle, vai voiko sitä käyttää yksin :)

Anonyymi kirjoitti...

ooo mitä ihania palkintoja :P mutta harmi että kaikki palkinnot ei oo päässy perille asti :(

mitäh, ootko sä salaa sielä leimaillut häh? ;D

eekku kirjoitti...

kivoja paketteja ,harmi että laattoja puuttui ,itelläki huonoja kokemuksia postista ,aina jotain

Lila Lakka kirjoitti...

Johan on käynyt sutina täällä sillä aikaa kun pikkusen poikkesin kaupungilla... Kiva kiva !!! =)

Emmi: Askartelen mainostuksen, ni sit osallistun. Kaikki tai ei mitään... ;D

Lunalii: Aattelin kans, että saattais olla samiksia nameja. =)
Huomasin, että aika tavalla samanlaiset Avon ja MO. Jään oottaa sun postausta. Täytyy testata ensin kiekolle tuo MO, että tietää laittaako alle jonkun lakan ensin. Palataan asiaan! =D

HANI: On ihania! P***a-posti !!!
Kyllä Honey-Bunny, mä puuhailen täällä vähän kaikenlaista salaa...
Malta huomiseen... ;DDD

eekku: Kiitos! No harmittaa, ku just oon vähän päässy jyvälle leimaamisesta, ni oisin ollu kiva päästä testaamaan BM:n laattoja.
Joo, posti on posti, koskaan ei tiiää mitä sieltä tulee ja milloin.
Nimim. Kahta Amerikan pakettia ootellessa... ;D

eekku kirjoitti...

nyt puoliso luki jostain et posti on kämmänny ja 2000 kirjettä on menny väärään osoitteeseen =(
miten toiki voi olla mahdollista

Lila Lakka kirjoitti...

Sanopa muuta !!!
Luin siitä eilen iltapäivälehen verkkosivuilta. Vahvistaa just sitä mielikuvaa, mikä mulla postista on. -UPS, sanoo posti... ;D